En kall dag framför tv:n.

Idag kan jag nog inte skryta med att ha gjort mycket vettigt.

Vi vaknade först efter halv 11, men det var behövligt med sömn.
Slog på tv:n och sen satt jag är typ hela fm/em och såg på massa
skidor i alla dess slag. Var ut en sväng och hjälpte M att sätta upp lite
belysning ute också.

Vart upp i berget och fått lite fika, sen en tur till Handbacken.
Sett Arvingarna på Bingolotto, och nu sitter jag här igen,
framför tv:n. M är på bandy, ja han har inte kommit hem än och han
åkte vid 19, så det ser ut som det blev nog med folk idag.

Img är det jobb igen.
Men ingen planerad träning förrän på lördag,
så då kan jag åka hem direkt efter jobbet hela veckan!
Inte illa. Nytt rekord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0