Järngänget.

Gårdags kvällen spenderades tillsammans med järngänget,
det gäng som just nu håller på att splittras ur fotbollssynpunkt.
Vi var i Karins stuga ut mot Romme någonstans, jätte mysigt.
Gjorde tacos, åt massa godis och chips, och hade trevligt.
Kommer aldrig bli som förr nu ju, när gänget går åt olika håll..
vi tillhör inte längre samma gäng.
Hemma efter 23 någongång.
                         

Idag har jag varit till Ludvika och tränat...
och just nu vet jag absolut ingenting...
fan....
varför ska det vara så svårt...
kan tomten ge mig svaret i julklapp?
Snälla.

Fortfarande kallt ute.
-14´c i morse med...
hade inte gjort någonting om det kunde bli lite varmare.

Ikväll lär jag se på Ida på televisionen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0