Lucia.

Pjuu, äntligen sitter jag i soffan,
hemma i soffan och bara tar det lugnt.
Kom hem från jobbet runt 19,
duschat och kollat posten.

M har åkt på bandy. Så jag ser Lyxfällan nu,
så tar vi Bonden när han kommer hem.

Har Top Model kvar att se också från igår,
men jag vet ju tyvärr vem som vann redan,
gjorde väl som jag alltid gör när jag vaknar,
slog på Äntligen morgon, och vipps så hör man
segraren prata... bingo liksom.

Lucia idag, men har inte sett någon. Inte ens på tv:n.

Img blir det äntligen helg.
Ska till Blge efter jobbet och umgås med järngänget.
Sitta i en stuga, äta taco, spela spel och bara prata
skit. Skulle tro vi har massvis att prata om...
järngänget håller ju på att splittras vad det gäller
klubbtillhörighet. Kommer säkert bli sent innan jag är
hemma, men lär väl på nå vis försöka ta mig upp
på lördag morgon och åka till Ludvika och träna.
Har lite saker jag lär få ett svar på. Lär veta hur deras
säsong kommer vara uppbyggt. Antar det där beslutet
lär tas snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0