Skinkcup.

Idag var det dags för den årliga skinkcupen i IFK Ludvika,
men den spelades i Smedjebackens inomhus hall.
Segrarna får varsin julskinka, tvårorna en varsin korv,
sen så var det extra priser.

Hur ska man sammanfatta dagen?
En julskinka fick jag, men inte vann jag inte.
Jag hann spela ungefär 3-4 minuter i mitt lags första match,
sen fastna jag i gräset och foten vek sig rätt kraftigt.
Det var min dag det. Sen låg man hårt bandagerad istället...
satans skit rent ut sagt.
Det är inte så jätte farligt, lite ömt och blått och så,
men det är bara att bita ihop och ta fram balansplattan.

Sist men inte minst innan jag drog mig hemåt,
så signade jag på övergångspapperen,
så nu är ny klubbadress nära. =)
Därav fick även jag en julskinka med mig hem....
jag som inte äter julskinka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0