Ändrade planer.

Var tänkt att det skulle vara kalas här hemma idag med,
tillsammans med övriga släktingar.
Men det har blvivit inställt. Svärmor ringde innan jag ens tagit
mig upp ur sängen, och meddelade att 2 personer i 2 olika familjer
haft magsjuka i natt, så vi kan skjuta på det.
Så det blir inget tårtbakande idag. Det får skjutas på till framtiden.

Så eftersom solen skiner ute och det är riktigt riktigt vårväder, ska jag
ta tag och tvätta fönstret i sovrummet och få upp de nya gardinerna...
få se om de passar eller inte....
till kvällen lär jag nog ta tag i strykhögen.
Skulle vilja ha en torkvinda också. Kanske kan jag få en sån när jag fyller år??

M har åkt upp till handbacken. Stackarn har ju x antal deklarationer att fixa denna tid....
och en hel massa skogs-bokföring.....


Gårdagskvällen innebar en visit till Nås.  Såg på körslaget och spelade kort.

Oscar tittade förbi en sväng också.

Sov i soffan i några timmar efter hemkomst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0