En vanlig grå och regnig onsdag.

Sen jag kom hem från jobbet har jag,
varit ute och sprungit en vända, tog samma runda fast
bakvänd... och det var mycket mycket drygare, så det gör jag nog
inte om... tänkte ta det tråkiga först för en gångs skull, men det
var inge kul det heller... sen har jag duschat och satt igång en tvättmaskin.

Väntar på att M ska komma hem från jobbet så vi kan äta,
men det dröjer nog 30-45 minuter till.

Så länge ska jag försöka få in lite kort i album,
vilket inte är det roligaste görat direkt.
Men men, gör inte jag det, så kommer de aldrig in....

Lite tv tittande efter maten sen skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Carro

Var brukar du springa då? Vore kul och hitta nån ny gå-runda =)

2008-04-02 @ 19:36:36
URL: http://carolineerkers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0