Fotboll för hela slanten.

Var till Nås en sväng efter frukosten,
var meningen vi skulle hälsa på mormor och morfar en sväng,
men det var ingen hemma, så vi får skjuta på det någon dag till.

Sett på Umeå-Lyon, och nu är det Helsingborg-Halmstad.
Har däremellan ätit spaghetti och köttförsås, och fixat klart
i garderoberna! Så nu har jag sjukt mycket ledig plats i min garderob!
Nice!

Blir nog att njuta av kvällen och ta det lugnt i soffan.
M har innebandy vid 19, så jag blir helt själv någon timme.

Om vädret håller i sig, så är det tänkt att vi ska göra Gräs-premiär på tisdag!
Helt underbart skönt isf. Dessutom är det i Nyhammar, vilket gör att jag har rätt
så nära dit och hem. =)
3 veckor till premiären nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0