Idag går startskottet!

Om 3½ timme blåser domaren igång säsongen.
Sen vet vi först i slutet på september hur det gått.
Intressant. Spännande. Skoj. Nervöst. Pirrigt.
Daladerby direkt mot ett tippat topplag.
Vi har egentligen ingen press på oss,
eftersom vi är nykomlingar så ska alla lag slå oss,
vi ska bara gå ut och överraska alla. Vore skönt med en bra start.

Igår när jag kom från jobbet hade M dragit igång grillen.
Slängde i oss lite kicken, sen bar det av via Nås till Vansbro.
Kikade runt i lite affärer och träffade på nästan varenda kusin.
Sen åkte vi vidare till Äppelbo. Såg Sally för första gången, så liiiiten!
Oscar var ju skit stor i jämförelse! Sen gos-Selma också. Vilken skrutt unge.

Nu lär jag ta och slänga i mig lite mat.
Har fortfarande inte bestämt om jag ska in på kupan före eller efter matchen.
Pucko mig glömde liksom ge M kvittot igår morse på Oscars doppresent,
hade han haft det så hade han kunnat gå in och hämta den då... men min glömska, och även hans.
Så det lär ske idag. Men före eller efter?

Kansk hör av mig ikväll, det visar sig.

Önska oss lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0