Kalas kul.

Inte för att mattan var tät, slät och grön,
men det var iaf gräs! Vilkén underbar känsla att
äntligen få komma på gräs och träna! Slippa det där hårda gruset.
Bara vädrets-makter kan hålla i sig också, så vi kan fortsätta få vara på gräs.
Bara 2 veckor kvar till premiären!
Träning gick dessutom bra, öste in mål på spelet. =)
Det var kalas kul med gräs!

Så var det kvitterat i sm-finalerna i hockeyn också. Attans.
Håller en tumme för Linköping, men då lär de nog ta och
bryta ihop och komma igen.

Img blir det handling. Stor handling på maxi.
På fredag är det tänkt vi ska bjuda på kalas,  hela familjen Enström/Zäta,
samt delar av Enmalm/Forslunds. Övriga sörjande får komma på fika på söndag eller något.
Så det ska inhandlas en hel del.... ska bara kolla så vi kanske kan få lite expert hjälp också
med matlagningen... mina köks-konster är ju som en hel del vet, väldigt begränsade... haha.
Men det blir nog bra till slut ska vi se.


Nej du, Tet, jag tror jag bangar dräkten på dopet. Jag har visserligen en, men orka krångla.
Ska du ha din?

Järngängets stjärna, vad hände mot Umeå? Fick Marta tugga gräs?


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fint du har fått till de! Ska kolla runt lite ang. "de blåa". Men när du lägger in en egen header så tycker jag att den borde försvinna..annars får du byta stilmall, till t.ex "Author".. kram!

2008-04-15 @ 09:11:43
Postat av: tet

bra! nej jag ska inte klämma på mig den! då är jag inte ensam då!!

2008-04-15 @ 11:01:07
Postat av: Emma

I början är det kaos när man ska fixa och dona, men efter ett tag lär man sig..du får nog till det ska du se! kram

2008-04-15 @ 17:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0