KUSIN NUMMER 10

Idag har hon kommit till världen.
Precis, ni läste rätt, hon.
I stället för killkusin nr 3, kom tjejkusin nr 8.
Men hon kommer med all säkerhet vara liak söt som bus-Semlan.
Så M har fått en liten kulla att dela dag med.
Det ryktas även om att namnet kommer vara Sally.

Så har man då äntligen fått slå sig ner i soffan...
kom iväg från jobbet rätt skapligt iaf, sen gick det undan till träningen.
Hem och duscha och äta, runt och hämta lite grejer.
Sen började utmaningen... att försöka fixa och dona och pyssla för att
få plats med 10 sittplatser i köket,... efter att nästan ha gett upp,
så kläckte jag den brillianta idén! Vi ställer borden på diagonalen,
och vips så gick det hur enkelt som helst!

Känner jag M rätt, så kommer morgondagen bestå av rätt mycket stress och press..
hur han skall hinna med allt är för mig en gåta.. men det har jag räknat med.
I värsta fall får väl gästerna mingla medan maten görs klar...
Det blir nog bra till slut ändå ska vi se.


Snark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0