Läggdags.

Så har vi gjort ytterliggare en dag då.

När jag km hem från jobbet, så fick jag nå ryck
och börja städa lite. Dammade och torkade typ hela huset.
Känner att vi måste ta tag i garderoberna och få ordning.
Måste flytta ner lite grejer i källaren, så att vi kan flytta alla handdukar
till en egen hörna. Just nu så tar handdukarna upp två hyllor i en av
mina garderober...... inte bra. Skall dessutom försöka flytta ner lite
träningskläder till tvättstugan. Att det ska vara så trångt i garderoberna jämt.
Jag förstår inte.

Sen har vi varit uppe hos M´s päron (+ mormor) större delen av kvällen.
Passade på att byta sängkläder också under städningen,
så vi hängde ut täcken och kuddar på vädring medan vi var där
på besök. (eftersom de har "balkong" med tak, vilket är bra när det regnar).
Ätit thai-mat, spelar kort och sett på lite tv.
Jag krossade dem alla i 7:an. I omgång två råka jag dra på mig 70 poäng
och då skratta de åt mig, sen satte jag dit dem och de rejält, så gick det för
dem som skrattade... =)

Har packat väskan inför img och tagit fram alla matchkläder och andra ton
kläder som kanske behövs om det blir kallt.
Återstår att se hur matchen går, vi har lite knivigt med folk, så jag vet inte ens
om vi har någon avbytare... så man kanske lär springa för 3.
Efter matchen blir det sen att åka över till Ludvika, för prövning av rese-kläder
till matcherna, samt deltagande vid någon ungdomscup. Vet inte riktigt vad
vi ska göra på cupen, om vi bara ska visa upp oss (eftersom vi är deras idoler... =) )
eller om vi även ska vara med och lira lite.
Jag hoppas innerligt att laget ställer upp nu, så det inte bara bli jag och Jenka som
är med. Vore ju så typiskt. Jenka ska dessutom inte vara med på matchen.
Halsontet och hostan sitter fortfarande i henne... och det är jag som smittat henne.. =(

Så för att jag ska orka ta mig upp senast halv 7 img bitti,
så börjar det väl bli dags att tänka på läggdags iaf. Min stora
fundering är fortfarande, hur ska jag kunna äta frukost img halv 7?
Det får bli mackor i bilen. =)
Jag menar, jag måste upp tidigare img för en match, än när jag ska
till jobbet på veckorna..... hmm....

Får se då vad klockan blir när jag kommer hem från allt ståhej.
Om det hinns med en tur till Nås på kvällen, eller om det får bli på
söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0