Läggdags.

Klockan börjar bli mycket, men jag är inte trött.
Om några timmar är det uppgång, för ännu en dag på banken.
Sen är det bara att gasa hem, slänga i sig något i magen, byta om
till träningskläder och ge sig av mot ett annat håll.
Grästräning. Me like!

Har slagit av datorn några gånger under kvällen för att jag blivit så less,
så less på att det inte går som jag vill.... men sen ligger jag bara och funderar
och hoppas och tror att "om jag gör så, eller kanske så"... och så måste jag så
klart slå på datorn igen och testa. Ni anar inte hur många gånger jag har bytt mallar
och färger under dagens lopp.... men ska det trixas så ska det.

Gjort en liten koll på hur det ser ut med deklarationen också...
efter reseavdrag och sånt som skall på, så ser det ut som jag kommer
få tillbaka lite över 6100 kr. Synd att man blev lite skrajj för börsen i våras och
plockade hem lite vinster, annars hade jag kunnat fått tillbaka mer, men sånt är livet.

Dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma. Tur att du inte lånade bilen, kom på idag att vi har besiktningstid i morgonbitti.


Mamma

2008-04-14 @ 19:09:26
Postat av: Emma

Retro Blue tror ja..men har fixat och bytt så mkt, så jag är inte hundra..

2008-04-14 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0