Ljuvliga sovmorgon.

Underbart att äntligen få sova ut och komma ikapp.

Igår ringde klockan vid halv 7, tryckte i mig lite kräm, bredde 2 mackor
att ta med, sen blev det Blge nästa. Att börja värma upp för match redan
vid klockan 9, är ju inget man är van vid. Vi var dessutom bara 13 spelare,
dvs 2 avbytare, och av oss 13 var det kanske 5-6 som var krassliga...
så vi fick spela efter förutsättningarna. Det ledde nog också till att jag fick ta
lite av den postitionen som blev kvar efter att de andra hade fått en de kunde
spela på... så jag spelade forward 80 min, sista tio fick jag kliva ner på inner.
Kanske inte kan påstå jag är någon målgörare ännu, mer en framspelare.
Men lekstuga, det är nog snudd på vad jag hade emellanåt. Så det var skoj!
Sen träffa jag på BK30-Bengt och Lasse efter matchen också, var ca 6½ år sen sist...

Efter matchen blev det avresa till Ludvika. Lunchade på donken. Sen medverkade vi
i en ungdomscup i sporthallen. IFK´s samtliga flicklag, dvs i åldrar 4-14 säkert, delades
upp i mixade lag, sen fick vi faktiskt ihop en A-spelare till varje lag också. Var ju inte så att
vi skulle köra hårt, mest se till och passa de.. men jag hamnade i målet jag.
Hemma runt 16.45 ungefär.

Gjorde en sväng till Nås på kvällen. Träffade syster och Oscar också.
Men efter Körslaget åkte vi hem, för då hade jag redan hunnit sova i soffan en stund. =)
Läggdags direkt vi var hemma.
Uppgång nu vid 10.20.

Ska se på Umeå vid halv 2, men funderar på om jag inte ska ta tag i min garderob nu,
så jag får det gjort..... hmmmm....

Först frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0