TACK OCH GODNATT.

Så där, då har gästerna åkt hem, allt är ihopplockat och diskat..
förutom en dryg plåt som det sitter fast lite grejs i.. bläää.

Måste säga att jag tror kalaset blev lyckat. Var iaf ingen sov varken klagade på
maten eller tårtan. Tårtan som jag fixat till helt själv... (förutom själva botten som jag fick lite
hjälp med...).. mycket stolt. Haha

Tror vi beräknade allt rätt så bra också,
för det blev inte så fruktansvärt mycket över.
Kanske 4 kött-spett och några grönsaksspett.
Och så en liten bit tårta.

En stressig eftermiddag/kväll var det innan allt blev klart, men vi lyckades.

Oscar var så söt också i son Pluto-slipover som han fått av mig. =)


Om man skulle ta och packa väskan lite till img då,
så man kan sova sen.
Match vid kl 12. Kan jag får göra ett mål då eller två??

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0