Totalt fiasko.

Den där tårtbotten-bakning höll på att sluta i tragedi...
eller den gjorde det, men svärmor tyckte vi skulle göra ett
nytt försök, så vi fick några nya ägg av henne och så gjorde
vi efter hennes recept istället.  Mina 8 använda ägg och diverse
tillbehör, gick direkt ner i komposten och slasken.
Tror att jag vispade för dåligt, för någon tårtbotten blev det då rakt inte.... haha

Ska ta en sväng till Oscar om en stund hade jag tänkt, få se om de är hemma.
Lär bara vänta på att tårtan ska bli klar i ugnen, så jag kan ta ut den.

Fördriva lite tid framför tv:n i soffan sen och pula lite med bloggen.
M har förmodligen bandy så jag blir ensam några timmar.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hm..vet hur man ändrar färg på ord eller ett inlägg i taget iaf.. Gå in på "ändra textredigerare" och skriv in HEJ EMMA som lunar alltså

2008-04-13 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0