VÅRKÄNSLOR.

Vi ska grilla!
Vi ska grilla champburgare på ute-grillen!
Me like!
Vädret är strålande och helt ljuvligt.
Ska ta och damma av grillen, så vi ser att den fungerar till
fredagens festligheter. Så en hint till våra gäster, det kommer
att serveras grillat i någon form. =)

Massa på tv ikväll också, sen är det dessutom hockey,
så jag antar jag får prioritera vad det är jag vill spela in,
eller kan jag spela in 2 program och M ser på ett 3:dje...
jag och tekniken... annars går Top Model i repris när jag ändå

brukar sitta i soffan på söndags kvällen. =)


Har varit på Cascade idag efter jobbet och inhandlat en

liten blombukett till M. Lär inte hinna med det img, för jag har fullt upp då..
men paket ska han få ändå. Iofs vet han redan ett, men har ett som han inte vet också!

   

Ingen kusin till världen än vad jag vet. Beräknad dag är idag, men ännu håller kusinen sig kvar i magen.
Snälla, låt det vara en killkompis till Oscar, och en efterlängtad lillebror till 4 storasystrar....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0