Bus med pysen.

Idag har det regnar mer eller mindre konstant tror jag. Så dystert. Inte konstigt man har haft huvudvärk och varit allmänt trött. Bläää. Efter att vi ätit efter jobbet, så åkte vi till pysen och busade lite med honom! Han är för goooo! Bara flinar och skrattar mest hela tiden.

Så den här lediga kvällen gjorde inte att jag målade klart sidan på garaget, nej regnet ställde ju till det en del... så det har jag fått skjuta upp till morgondagen.

Varit inne på facebook och läst. Verkar som att Linus, dvs en hockeykille som jag gick med i gymnasiet inte bara ska gifta sig, utan dessutom i TV! Vet inte ritkigt hur och när och så... försökte skriva till honom, men vår dator är pucko och inte vill fungera på facebook... så jag har skickat en fråga till Emma ifall hon vet mer.. as coolt ju. Det lär man ju se!

Igår kväll hade jag inget att göra och inget att se på tv efter träningen. Trodde jag. Så ja, jag minns inte ens hur jag fördrev tiden, joo just det, med Linda Rosings blogg bland annat... vilket gjorde att jag idag insåg att jag missade att se Singelmammor... men sån tur att det gick i repris idag, så jag kan se det! Rätt speciella en del som är med tycker jag. Men alla är vi väl olika.

Har en del bilder i kameran från helgen, men har ingen ork, lust eller energi att lägga in dem just nu.. får se hur det känns img.

Blir nog en tidig kväll ikväll med.

Tack och godnatt för idag.

Kommentarer
Postat av: C

Ojdå! Jaa, det lät ju lite illa om man ska jobba på en bank =)

2008-08-26 @ 21:14:49
Postat av: Emma

Va?? De enda jag hört är att han ska gifta sig!! nyfiken

2008-08-26 @ 22:32:23
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0