Fortfarande tungt.

Fotbollssäsongen rullar på lika trögt som den har gjort. Vi har inte riktigt flyt, inge tur ocg bara uppförsbacke. Gårdagens sena match i Örebro spelades under konstan ösregn och storm! Tur nog packade jag ner underställströjan det sista jag gjorde, men hallå liksom, underställströja 4 augusti! Blev storstryk. Var tillbaks på ruta 1 kändes det som, där vi åker på billiga baklängesmål variant höjdboll över målis. Fan. Sen blåste det in 2 hörnor också det första det gjorde. Skål och grattis liksom. Varför händer det alltid oss åt fel håll så att säga? Hemma först strax före 01. Snark.

Idag har det varit en vanlig dag på jobbet, sen träning. Nu har tränarna återigen tänkt om, och 3-5-2 spelet kommer förmodligen och till all säkerhet att övergå till 4-4-2 igen....OCH det ser ut som att de har insett, att jag mer behövs högre upp i banan än som mittback. Det har gått över förväntan bra på mittbacken, men eftersom vi kommer tappa våra 2 enda renodlade forwards, och vårt anfallsspel är den största bristen vi har, så måste något ske... och då tror de att det är jag som måste vara där... så om inte på fredag, så är jag iaf övertygad om att jag på matchen den 16/8 kommer spela forward. Är det det man kallar allround?

Sitter och ser på allsången. Den här säsongen har varit helt värdelös. Så himla tråkig. Inga roliga artister och Anders Lundin är bara töntig. Som ikväll, 3 fjantiga brudar i stora fågelkostymer som skriker ut så kallad opera... hallå, är det allsång????? Morden i midsommer är ingenting för mig, så kanske att jag skulle ta och lägga mig i tid och läsa lite, för att sedan somna i skaplig tid?

Img efter jobbet skall jag göra ett besök hos Tet. Klippning och lite ny färg, så jag ser "normal" ut igen kanske..

Vi var jätte nära att beställa en resa till Mallis i söndags också.. men vi skulle vänta tills måndagen innan vi bokade... och det var väl tur, för nu har vi hunnit byta resmål 2 ggr och även avresa datum.. haha... sen ska jag höra med Tet också igen, fick henne lite sugen på att hänga på.... man kan alltid hoppas att det passar. Vore skoj med lite sällskap. Så tills vidare avvaktar vi med bokning iaf... men till solen bär det av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0