Gråa trista söndag.

Om det är söndag och jag är ledig, då innebär det för min del sovmorgon. Ja, så är det varje helg om jag inte har match eller så. Så jag steg upp runt 11 snåret... drog ur sängkläderna, slog igång en tvättmaskin och lite så. Tog en promenad upp till Ms mormor för att lämna min tavla, så hon kan lämna in den för inramning img. Mellanlandade på storänget där Jon och Filip var ute. Lämnade även ett McDonken glas, som Frippe så klart glömde i bilen efter midnattstravet för typ 1 vecka sen eller så...

Sista lediga dagen för M idag också, så den ska vi passa på att njuta av. Tror vi ska beställa hem lite thaimat och njuta av fram på eftermiddagen här. Skulle även ha behövt in på Ica för att se om det finns någon matsäcksmat till mig img att inhandla. Var till affären här i byn när jag vaknat också, men fanns varken risifrutti, små yougart eller sportdryck... så jag fick vända hem tomhänt. Hoppas på att ica har något mer att erbjuda, annars lär jag försöka ta mig från jobbet ännu tidigare så jag hinner in på OK eller något.... ska vara i Ludvika senast 16.45 img eftermiddage iaf.. slutar egentligen 16, men lär senast åka 15.45 om jag inte behöver handla. Annars tidigare. Match i Örebro 20.00. Hur drygt låter inte det? kanske hemma runt 00.30-01 någongång... har iaf fått lov att ta sovmorgon på tisdagen....

Vaden känns fortfarande. Fattar inte vad det är med den, men mer än kramp är det, för annars skulle det ha gått över. 4 dan efter matchen nu och det gör ont än. Dock mycket mycket bättre skall sägas, så det går åt rätt håll, men ändå. Kändes skapligt när jag gick idag iaf, men det är just om jag står på tå spänner muskeln liksom, då gör det riiiiktigt ont... så att trycka ifrån löpstegen med högerfot img... tveksamt.. jag ska göra ett försök iaf. Jag måste. Håller det så gör det, annars gör det inte. Det är endast ett korsband eller brutit ben som kan hindra mig från att försöka spela. Tror dock att vi har 5 avbytare img... det ni! Första och enda matchen denna säsong.... haha Har strykt på lite hästlinement nyss igen iaf, så det bränner lite grann nu. Smärta.

Ska ta och kolla lite på nätet om det har kommit in nå fotbollsresultat från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0