Inte längre kyckling gul.

Så där, då var jag tillbaks som mitt vanliga jag igen, den kycklinggula färgen i peruken är borta! Min frisör har "äntligen" flyttat hem från Kallestad och kan stå till min tjänst. Känns kanon. =) Du är en klippa, Tet.

Har njutit av en god taco till middag precis, så nu är jag proppmätt. Upptäckte också att kanal 6 visar Blåtvitts match, så där sitter man spikad. Kom igen och gör lite mål nu bara!

Sveriges OS-premiär idag är avklarad... hann inte med att slå på tv:n förrän vi låste dörren vid 15, så jag hade tv:n på större delen av andra halvlek, men kan inte säga så mycket om matchen, var ju inte fullt så koncentrerad på matchen.. men nog kändes det som att Kinas segermål kunde ha undvikits,.. hur var målisen placerad egentligen?

Nu ska vi nog ta och kolla på lite resor få se om det blir någon bokning eller inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0