Ny vecka. Nya tag.

Måndagen är snart över. En ny vecka har tagit sin början. Sov mycket bra i natt, relativt utvilad när klockan ringde nästan 9 timmar senare. Gjort en dag på jobbet med diverse problem att lösa. Fick en kommentar av en av kunderna idag också när jag satt i kassan som var rätt rolig. "Det var längesen det gick så här fort på den här platsen".  Hmm.. där ser man... fler än vi själva som tyckt det gått en aningens långsamt under sommaren för vikarien??? 

Varit på träning. En lugn och skön. Vi var en liten skara som var samlad, 6 st friska, 1 halvskadad, 1 halv sjuk och 2 från F14... så med tanke på våran tunna trupp och den förkylning/halsont som råder i vårt lag, så bestämde coacherna för att ställa in morgondagens träning och låta oss vila en dag extra. För att friskna till, samla ny energi och vara laddad på torsdag först och sen till matchen på lördag... känns på nått vis skönt. Dock känns min hals helt okej, bara lite tjock i näsan kvar nu. Så man kanske skulle ta några drag med penseln img efter jobbet istället?

Stenarna från gårdagens arbete med att fylla med dynamit, börjat så smått röra på sig och man kan urskilja lite spricker... härligt!

Blir nog en relativt tidig kväll idag med. Känner mig trött och seg.

Kommentarer
Postat av: Inger

Familjen Z har skrivit på papperen, de hade jag glömt bort!



Mamma

2008-08-25 @ 21:39:28
Postat av: C

Så där långsamt och trögt kommer det att gå även för mej den närmaste månaden kan jag lova....

2008-08-25 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0