OS för hela slanten.

På något vis känns det som att det är OS dygnet runt på tv:n. Inte mig emot egentligen, bara det att jag har ju aldrig tid att sitta still och se på det. Nog för att tv:n är det första jag slår på när jag kommer till jobbet, ja, börsen är ändå ingenting att se just nu, men det finns liksom ingen tid till att se. Det borde det väl inte göra när man ska jobba heller så. Varför tog man inte semester denna tid?

Ett brons har det blivit idag också, ett brottarbrons med lite disskusioner. Vet inte vad jag ska säga, för jag kan inte säga att jag varit så insatt i ämnet, men som det verkar på experterna, så hade Ara rätt, att domarna agerat fel. Attans.


Satt och läste ett annonsblad på jobbet idag, då jag såg en dam som höll på med ritningar till om- och nybyggnader bland annat... så img ska M ringa henne och höra lite pris och så där... kanske börjar röra på sig... sen är det tänkt att det skall sprängas ute på gården också img kväll och lördag.. om det finns en "borr" ledig att hyra vill säga.

Torsdag innebär i övrigt en lång dag på jobbet, och sen direkt på träning. Blött i gräset idag. Bläää. På lördag väntar Värmland på oss. Då skulle det sitta fint med 3 poäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0