Redan söndag.

Om veckorna går snabbt, så går helgerna minst dubbelt så fort. Kanske kan det ha att göra med att vardagarna är 5 till antalet, och helgerna bara 2.. inte vet jag. Söndag har det redan blivit i varje fall.

Gårdagskvällen ägnades åt att se lite OS. Visade sammandrag av hela dagen igen tror jag, så jag satt uppe till närmare halv 1. M låg bredvid i soffan och sov.

Gick upp runt 10 idag, hyffsat utvilad iaf. Har bytt sängkläder, börjat tvätta, och så har jag städat huset! Så nu är jag nöjd för dagen. Denna söndag känns som en OS-dag. Att bara sitta och dega framför tv:n. Sanna ska springa försök, Stefan Holm skall kvala... 2 intressanta starter. Är orolig för Sanna, hur är formen egentligen? Medalj är kanske för mycket att hoppas på?

Skulle eventuellt ha varit till Nås en sväng också, kanske hälsat på pysen. men vet inte ännu vad de har för planer för dagen, har lite oriflame-beställningar till syster också som skulle ha levererats... vi får se hur eftermiddagen/kvällen ser ut...

Till lunch planerar vi att servera pasta med ostsås.


Kommentarer
Postat av: Emma

guud vad fint du fått på bloggen!! kram!

2008-08-17 @ 12:42:06
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0