Flax och fläng.

Ska skynda mig att skriva av mig lite, sen lär jag hoppa i säng och sova mina skönhetstimmar.

Varit en relativt lugn dag på jobbet, skönt nog. Bjöd på julfika idag, så vi hade ju lite pensionärer på besök, men det är trevligt.

Direkt vidare till Blge och vänta på M. Spenderade en timme själv på kupan innan han kom. Var mest en massa flax och fläng mellan butikerna och allt letande. Utträttat lite julklappar till mamma och lite till syster. Tur de har mig. =) Sen bestod den mesta tiden av att leta efter ljuslyktor till svärmor. Hon önskar sig 2 lyktor i olika storlekar, och det tyckte jag och M skulle vara en baggis att hitta. Tjiiii fick vi. Det finns inte en fin lykta på hela kupolen. Och hur många butiker finns det, 70-80 stycken? Så det ser ut att bli en panikletning på tisdag när vi ändå är i krokarna. Antar vi inte är ensamma, dagen innan julafton. Men nöden har ingen lag.

I övrigt kan jag säga att de hemliga klapparna är på ingående.... och de är såååååå bra!

Så har bönderna gjort sina val också. Nja, var väl inte alla som jag höll med om, men de följde ju sitt eget hjärta... personligen tror jag att Per kommer bli dumpad av sin tjej, och Peter kommer inte orka med Wille. Men jag håller tummarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0