Fredag idag?

Har suttit någon timme vid köksbordet för mig själv och löst lite korsord. Skönt att bara vara och så rogivande. Lite tända ljus och något att tugga på. Fortfarande runt -10´c ute, vilket gör att jag konstant går runt och fryser.

Efter den sena lunchen, så gick vi upp till M´s päron och hälsade på. Blev lite kortspelande med hans mamma och mormor, dock med uteblivna framgånger. Men man kan ju inte vara på topp jämt heller.

Ska ta och gå ner en trappa och hänga dagens tredje tvätt (!), undra om jag legat på latsidan på sista tiden vad det gäller tvättning?

Sen ska jag slå mig till ro och vila min lilla rygg lite i soffan framför en film med M. Pax för att välja film! Har suttit lite snett vi bordet nu skulle jag tro, för jag är lite stel.... + att jag har träningsvärk i ena skinkan, utan att ha rört på mig ett endaste lilla dugg, förutom en kall och kort promenad.... konstigt.

Img är det lördag, tror jag... börjar bli lite dagvild här under ledigheten... men såååå skönt!

tack och godnatt kära vänner för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0