Fryser på.

Har nyss tagit en promenad i de små minusgrader som det blivit. Var lite små kyligt om kinderna och näsan, men skönt med frisk luft. Dagen började även med en promenad när vi kom till jobbet, så idag ligger jag på + kontot.

Har ätit hemgjort mos och julkorv idag. Hur super som helst. Lär göras om, om en vecka eller något... =)

Inte mycket att se på tv ikväll som det verkar. Kanske man skulle ta och lägga sig ännu tidigare för att försöka sova i kapp timmarna jag halkat efter de två senaste helgerna... för inte blir det bättre denna helg heller. Hua.

Fast nu kom jag på. På torsdag ska jag göra en gästutflykt till Mfjd och jobba, så då får jag ta sovmorgon. Härligt. =) "Du kan ju komma till 9, eller halv 10 eller vad du vill".... haha, inte mig emot. Men senast 9 tror jag är ett måste, för annars är det inte säkert datorn hinner logga på mig... av någon anledning när man sitter på ett annat kontor än sitt vanliga, så tar det evigheter innan man kommer in och alla program har hittats. Närmare till jobb, och närmare hem när jobbet är slut.

Hur tusan kan plogaren vara så dålig på att ploga? Det är ju helt sjukt som det är nu ute, när det dessutom börjar frysa på....


Någon som önskar sig en Ford Focus, så finns det en till salu.


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kanske vill ha er focus =) Om du fixar ett banklån med bra ränta och sånt där bara... haha..

2008-12-09 @ 21:00:21
URL: http://carolineerkers.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig, välkommen!

2008-12-09 @ 21:06:23
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0