Sicket busfrö.

I morse när klockan ringde var jag dödens. Snoozade t o m X antal ggr. Varför måste det vara Wallander på söndagar? Det blir ju så sent innan man kommer i säng... bläää

Överlevde jobbdagen iaf, som gick i rasande fart. Hem och fixa till lite mat. Potatisbullar och bacon. Sen vidare till Nås för att vara lite barnvakt åt pysen. Åh vilket busfrö, men samtidigt ett sånt charmtroll. Aldrig ledsen och aldrig, men full rulle konstant. Roligt med tv:n och alla apparater och sladdar runt om... sen var det dags för lite välling och sova. Så fort vällingen var slut, så var det bara tack och godnatt hos O. Sen hörde vi knappt av honom nå mer.

Har sett på mina favorit S, Shirley, Sonja och Sanna. Mina favoritbrudar. Så bra.

Men nu är det tack och godnatt hos mig också. Nu har jag gjort nog för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0