Sista dagen.

Sista dagen på ledigheten, sen är det två intensiva jobbdagar som väntar. Har fortfarande inte förstått hur jag skall ta mig upp runt 7 snåret img bitti... men det problemet lägger vi på framtiden. Ska försöka njuta av den här dagen också.

Dagen började med den obligatoriska sovmorgonen. Sen frukost med te och hembakad macka. Sen har jag och M tagit en lång promenad på nästan en timme! Lite halv kyligt åt ansiktet var det, men helt ok ändå.

Jag berättade väl förut om att jag hade träningsvärk i ena skinkan? Jag har iaf kommit på varför jag har det. Eftersom vårt sovrum inte är sååå värst stort, så måste sängen stå med ena långsidan mot en vägg, och den sidan av sängen är min. Så för att inte få lov hoppa över M varje gång jag ska upp, så kliver jag över sängstommen på kortsidan... denna kortsida sticker ju upp en aning från madrassens höjd...och det är denna gymnastiska övning som har gett utslag. Haha.

Ska ta och se på lite Tour de skii och kanske pyssla lite, få se sen vad dagen har att erbjuda mig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, vad ju lite kul de där med träningvärken! :)kram

2008-12-28 @ 13:07:05
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0