Slutspurt.

Snart börjar sista halvan av Wallander, sen vankas det läggdags. Usch va jag storhatar nyheterna. Och kvällens film känns sådär... Jakob Eklunds karaktär är ju nja, vet inte vad den är.... dryg... är inte lika bra som annars tycker jag... men jag lär ju ändå se klar den.

Eftermiddagen blev inte som tänkt. Visade sig att M´s mormor och alla skulle på hockey, så dit var det ingen idé att gå. Så vi tog bygglovsansökningspapperen med oss och åkte till Nås, var vi sedan blev kvar i massa timmar.

Så vi har spenderat denna dag också... men det skulle ha varit en promenad också...iofs så tog jag och mamma en promenix till shell, men det är ju ingen sträcka att skryta med.. så kanske bättring img?

Tack och godnatt. Så var denna vecka till ända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0