En liten reflektion.

Ljudet på kvällens melodifestival,
antingen var det väldigt dåligt, eller så är jag f*n halvdöv.
I början hörde jag bara musiken, ingen text eller ord alls..

Om man säger såhär, Kebabpizza, vem fan har släppt in låten
överhuvudtaget i tävlingen? T.o.m jag skulle nog kunna skriva en bättre,
och då är jag mer än värdelös vad det gäller musik. Det är så värdelöst,
så svenska folket lär rösta på det. Det är det som är det mest skrämmande.

Olas låt var en typisk Ola-låt. Här var ljudet i mina öron helt katastrofalt,
så jag uppfatta inte riktigt låten.. men tycker nog ändå att den skulle gått till final.

Johnsson och Häggkvist. Haha, där fick du Carola!
Låten var ju inte ens bra... helt rätt att de inte gick vidare.
Svälj stoltheten och kom tillbaka nästa gång.

Låten om svalan var helt klart i min smak, men den platsar liksom
inte i just melodifestivalen.

Piff och Puff, de är ju helt klart sköna personer, men låten var kanske inte
den bästa den heller... tyckte det lär likadant hela tiden, men men.

Kvällens drottning, Sanna Nielsson. Me like a lot.
Hon var klart bäst. Med bred marginal.

De låtar som jag inte nämnt, behöver det heller inte nämnas något om.

Varför ser man egentligen på melodifestivalen???
Jag menar, stora Europafinalen är ju förbestämt iaf hur den ska gå.
Vi har ingenting där att göra.
Lik förbaskat så ser man på det.

Snudd på man ska skämmas.

Kommentarer
Postat av: Carro

Sanna var helt klart bäst! Sen kan man som sagt undra vad kebab pizza typerna hade där att göra =) haha.. Tur att vi slipper dom framöver..

2008-02-16 @ 22:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0