Planerna ändrades.

Vi tänkte hela dagen och eftermiddagen att vi skulle gå på bio...
Har ju fått några gratis-biljetter från olika grejer, och sen går
en ut på måndag, så vi skulle passa på och se något ikväll...
men vi ångrade oss när vi kom dit, för det var inget som vi absolut
ville se... så vi ska försöka göra ett sista försök på måndag...
om filmen som har premiär på fredag går då.. en svensk med Persbrant bl a...
så det får visa sig.
Gick på bokrea en sväng istället, sen drog vi hem.

Medan jag inväntade M, så hälsade jag Bengan på Team S...
planerade lite inför helgen, hur mycket vi behöver har med oss
egentligen... men det behöver inte bli mycket... har ingen bra väska heller,
så det blir kanske ryggsäcken och sen stora puman bredvid.. men den kan jag
inte dra på stan, så jag får ta rosa Björn B också.
Lite svårt med kläderna, för på stan kan det ju bli "varmt" att springa,
men på söndagen under matchen så kan det ju bli riktigt kallt....
så jag vet inte vad jag ska ha för jacka...
stora varma vinterjackan, eller kappan?? Kan ju om det är kallt låna Karins
vinterjacka om det krisar.. så jag vet inte. Hmm...

Lite tv innan läggdags då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0