Fortfarande frisk som en nötkärna.

Nyss hemkommen från träningen.
Så nu har man fått sig en ordentlig genomkörare
i kroppen, skönt.

Mår fortfarande bra, så jag håller tummarna.
M börjar repa sig han också, skönt.
Så img blir det väl städning och tvättning för allt
vad man för mår skulle jag tro. Lär försöka få bort
bacillerna snarast möjligt.
Sen är det ett måste att hinna med vinterstudion
med massa skidor också. =)
Helgerna är bäst!

Nu är spelschemat spikat också.
Premiären sker 26 april borta mot Gustafs.
Fredag 13 juni (japp ni läste rätt), Ornäs hemma.
Onsdagen efter är det Kvarnsveden borta....
Sen väntar Ornäs och Kik i näst sista och sista matchen för året igen....

Kommer bli intressant i år.

Valt tröja har jag gjort också.

Jag kommer återigen finnas i tröja nr 18.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0