Smart Emma, smart!

En evighets dag på jobbet.
Torsdagar är verkligen hemska...
riktigt långa och sega,
men men, det är bara att bita ihop!
Från och med denna månad får man ju lönehöjningen
också, me like!

M har köpt en ipod till oss nu!
Det första Emma gjorde var att ställa in språket, JAPANESISKA typ,,,
bara sådana där konstiga tecken.
Bingo liksom.
Grattis Emma, du har vunnit en blå korvkiosk i valfri färg!
Kommer ta evigheter innan jag kommer få in en massa låtar
på den.... men lär ju ge den en chans iaf. Jag får försöka bli lite
mer datahändig vad det gäller sånt där musikgrejs.
Mitt mål är att ha lite låtar inne när jag ska till Italien på läger,
har knappt 2 månader på mig, det borde jag väl klara?
                             

Gårdags kvällen var riktigt bedrövlig.
Vet inte vad som har hänt med mig.
Kom inte alls i säng tidigt,
halv tolv när jag rättat ut lite misstag jag gjort
på min fritidssysselsättning, så inser jag
att jag har en tvätt nere i maskinen som skall hängas.

När tvätten är hängd och tänderna borstade,
och jag äntligen krupit ner för att sova,
inser jag igen- jag har våra matdosor kvar ute på trappan!
Där har de stått i 4 timmar för att svalna... så det var bara att häva sig
upp igen... vad är det som händer?

Skönt det är fredag img. Träning i Smedjebacken direkt efter jobbet.
Hemma runt 20.30 kanske. Pizza då?

                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0