Torsdagar är dryga.

Torsdagar är inte mina favoritdagar.
Jätte långa dagar på jobbet.
Jobbar mellan 8.15-18.15,
det kostar på.

Ikväll när jag kom hem så har jag fixat tacotårta.
Blev hyfsat lyckat iaf. Det skulle ha varit philadelfiaost
i, men jag körde creme F och riven ost. =)

M's minne är inte det längsta,
men jag gillar honom ändå.
Bad honom 19.50 att komma ihåg att ställa in
inspelningarna till programmen vid 20...
20.30 kollar jag ner på alla apparater,
och inser att ingen spelar in... bingo!
men men, bara att gilla läget.

Img är det lönedags och betalning av räkningar.

Åker till S-backen på träning direkt efter jobbet,
inte hemma förrän runt halv 9.
Sen ska jag vara i Ludvika på lördag fm för ny träning vid 10.
Sen, ska jag njuta av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0