Dagens inköp.



Dagens shopping i Kallestad gik över förväntan. Så mycket som jag har prövat idag, så mycket har jag inte ptövas sammanlagt de 3 senaste åren skulle jag tro. Idag hade jag det där suget att orka gå in i en provhytt och verkligen pröva. Sen är det alltid skoj med rea. I löööööööv rea! Man får liksom lite mer för pengarna då. =)

Började dagen med stopp vid shopping-centret Bergvik... började strålande med inhandel i de två första affärerna, sen dog det av för en stund.... fortsatte dagen med lite inköp på Ikea. Alltid lika skoj. =) Drog sedan vidare in till centrum, letade på lite mat och med mätta magar gjorde vi sen stan. Åkte hem med lite grejer från Ikea, 4 st enfärgade toppar (alltid bra att ha!), 1 vit poncho, 1 grå gardigan, 1 vit/rosa finare top + en fransare till paketsnörena.... så jag har bränt en del slantar idag, men det var det värd. Det drabbar ingen fattig. Bara att dra kortet och se glad ut.

Så vi åkte från Nås runt halv 9, och kom tillbaks strax efter 20... så det blev en 12 timmare, men det gjorde detsamma, för vädret som varit har ju gjort att man inte skulle ha gjort något vettigt hemma heller så... orka städa just nu... nix.


Fortsätter semester dag 2, med ännu mer shopping(!?). Följer med svärmor img när hon ska till Falun till läkaren, slår en kik på stan där, men osäkert om det blir så mycket till shopping... det får visa sig!

Ska ta och krypa till kojs snart iaf, för klockan lär vara på ringning img med...

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh vad härligt med shopping =) Idag var det ju verkligen en perfekt dag till det oxå.

2008-07-07 @ 23:19:32
URL: http://carolineerkers.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vilken trevlig shoppingdag ni verkar ha haft! Jag åker till stugan i morgon så då blir det nog att åka till Gävle och shoppa lite! kram

2008-07-08 @ 12:52:47
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0