Dammsjön.

Nyss hemkomna från Dammsjön. Svärmor har bjudit i stort sett allihopa på grillat. Hela min familj och hela M´s. Totalt 14 stycken, inklusive pysen då. Det var trevligt. Min hallontårta tog nästan slut den med. =) Var super varmt när vi kom dit, men fram emot 17-17.30 gick solen i moln och sen kom den typ inte fram mer, fast det var ändå varmt alltså! Men fyyyy va mycket flugor och skit. Är uppäten helt. I hate. Ska snart krypa till kojs tror jag. Kommer ju en dag img också. Träning på kvällskvisten är det jag vet. Pappa lurar på att ta sin flygtur img, så vi får se om M vågar följa med eller om han bangar.... han är lite flygrädd så... Tack och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0