Längre än jag trott.

Cyklade upp till Storänget, alla var hemma utom Filip. Han var ute på lite jobb, att slå gräs. Det är det bästa han vet. Jon och Maria var ute när vi kom, Jon blev ju helt till sig när vi kom, hoppade studsmatta och slängde sig, spelade lite fotboll, sen skulle han sjunga och vi kolla på och applådera. =) Myggen gjorde det oumbärligt att vara ute, så vi gick in en stund. Filip kom hem efter ett tag också, så han och M spelade lite hockeyspel och memory innan vi drog oss hemåt. Jon tyckte vi skulle spela tv-spel, så det gjorde vi... körde några fyrhjulingar... tror vi fattade ungefär lika lite båda två, jag 24 och Jon 3. =)

Var upp till svärmor och fick hjälp med en tröja. Sen fixade vi färdkosten till img, så då slipper vi det img bitti. Hem och bytte om, sen begav jag mig ut på en löptur själv. Hade inga planer på sträcka, utan begav mig mot Källbäcken... lite dålig koll på hur långt det var till den bortre vägen in och sen tillbaks... men det var för kort till första vägen, så jag sprang på.... var längre än jag trott... när jag tillslut nått bortre vägen och sprungit en bit tillbaks, så kom jag till frilutsstället som finns där.. där stod det skyltar på bl a "Björbo 3" "Konsum 3".... så det borde ju ska innebära att jag skulle ha sprungit en 6-7 km idag!??? Jag är iaf stolt  över mig själv. Jag har tagit mig i kragen med löpningen på egenhand. 6-7 km och 45 minuters jobb idag. Imponerad. Men som sagt, det var nog tur jag inte visste innan hur långt det verkligen var...

Sett lite på Allsången.... jag älskar Hold on be strong! Ska in på ginza och beställa lite skivor nu! Har packat det mesta inför img... känns det som iaf... svårt att veta när man inte vet vad det ska bli för väder... sägs att det ska bli helt ok img och på torsdag, men sämre fre-lör ju längre söderut i landet man är... så jo ja tackar jag. Jeans, shorts, kjolar, leggings och massa tröjor.  Det borde räcka. Sen regnkläder förståss.

Har tömt kameran på bilder också så den är tom. Trodde inte det skulle vara så många.... tjiii fick jag, 237 st.... finns en del att skicka på framkallning när vi kommer hem...

Blir bortrest några dagar nu, så nu kommer jag ligga lågt några dagar. Åter i dalarna på lördagkväll är det tänkt.

Njut av sommaren så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0