Minnet är kort.

Jag glömde mina glasögon i Nås...... kom på det när vi kommit halvvägs hem, så jag orkadae inte vända och hämta dem. Får ta det img eller på fredag. Därför blir det inte så mycket till datande idag, jag kisar för mycket att jag inte ser vad det står.... haha. Har iofs de gamla, men det är ju inte riktigt rätt styrka...

Tagit det lugnt på förmiddagen, sen for vi till Nås på eftermiddagen och där har vi varit några timmar och busat med pysen! Gullungen nr 1. =)

Vi hann inte mer än hem förrän regnet bröt ut. Vräkte ner hur mycket som helst och var helt svart. Ja, det regnar fortfarande. Blääää.

Ska ta och ta tag i strykhögen istället. Kan inte vara ute i vilket fall ju, och inga brillor har jag så jag kan sitta här... så strykning får det bli.

Förresten, har bakat kladdkakemuffins nu också, så ett smakprov blir det bara de svalnat.

Img får vi ha klockan på ringning, för då ska M till Tet och klippa sig.

tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet, såg sen att "tryckfels-Nisse" hade varit framme =) Juli ska det så klart vara!

Yves Rocher finns ju oxå så man kan beställa hem, men du kan väl ta hem en sån katalog iaf om du vill =) Kul att se vad dom har! Kram!

2008-07-16 @ 23:54:36
URL: http://carolineerkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0