Onsdag.

3:dje dagen på rad som det är kaos på jobbet, så det kommer nog fortsätta så veckan ut. Rädd för att jag kommer få lov göra lite övertid på fredag med innan jag får ta semester. Men när man vet att man har 3 veckors ledighet, så ska det väl gå vägen! Blev bara en kvart extra idag, för idag hade vi annat för oss både jag och A-M.

Varit på maxi och handlat inför semestern, lagt upp ett lager i kyl och frys.

Igår besökte jag byns nya inredningsbutik för första gången, men nja. Det var stort och rymligt och så, fanns en hel del grejer, men inget som direkt lockade mig. Jag föredrar nog Nås lilla pärla istället: www.precent.se. Passerar ni någongng Nås, så rekommenderar jag er ett stopp!

Nu ska jag ta och leta lite hotell få se, om vi får någonstans att bo nästa vecka eller om vi får sova i bilen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken mysig affär! Den lär jag ta och besöka!

2008-07-02 @ 20:28:30
URL: http://carolineerkers.blogg.se/
Postat av: Carro

Jaa, jag får väl följa med er när ni ska dit då =)

2008-07-03 @ 14:14:18
URL: http://carolineerkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0