Allting kan hända...

...man ska spela tills domaren blåser och matchen är inte slut förrän efter minst 90 minuter eller
domaren blåser av. I 87 minuten kvitterar Turkiet. Jag och M är säker på att straffläggning väntar oss.
Vad händer, Turiket gör mål igen! De vänder matchen på 2 minuter! Det är så det ska se ut. Man ska köra
så det ryker.

Den här dagen har varit helt perfekt. Lugn och skön och inte så många måsten, förutom dopet.

Nu blir Turkiets målvakt utvisad också! Och deras byten är gjorda... stackars utespelare som lär offra sig...
tur för dem är väl att det bara är någon ynka minut kvar.

Pizzan vi gjorde var superb verkligen!
M kavlar degen och jag garnerar.
Bra teamwork.

Nu blir det läggdags efter slutsignalen.
Blir 2 tuffa dagar på jobbet det här.
Jag, chefen och sommartjejen. En sommartjej som inte är allt för smart som det verkar, och en chef som helst inte kör kassaärenden.... vilket leder till att det blir jag som får lov vara stand-in till tjejen hela tiden + att jag har mitt eget att göra.
Men sånt är livet.

Snart är det midsommar och lite ledigt iaf.
Knytis vid Dammsjön på fredag?

3 veckor till semestern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0