Bad day.

Har haft en dålig dag idag.
På jobbet har inget gått som jag tänkt, bara massa krångel hela tiden
och komplicerade ärenden hela tiden. Inget har lyckats på första försöket idag.
Jag hatar när man ringer och får svaret: "personen du söker har gått för dagen".....
Bara att ta nya tag och komma igen i morgon, för jag antar samma papper ligger i min korg i morgon när jag kommer.... jag kommer nog inte undan.

Har inte så mycket ork och lust att skriva just nu.
Saker som har hänt, har fått en att tänka för mycket tror jag.

Pappa ringde nu ikväll och bjöd oss alla på mat img efter jobbet.
Inte tackar man nej till det heller. =)

M har suttit x antal timmar och kollat på en dator. Han har hittat 2 alternativ, men hade så gott
som bestämt sig för den ena... men sen när han ska beställa så vet han inte.. då tycker han att jag
ska bestämma... jag som fattar nada om datorer vad det gäller dess tekniska grejer och innehåll..
har sagt att det där överlåter jag helt till honom... så han vågar inte riktigt ta beslutet när han inte kan skylla
på mig om det inte blir som han tänkt. Så nu ska han fundera tills img. karlar.


Allsångs premiären är så över. Ska det vara sommar nu?

Utanför dörren är det iaf regnrusk, blåst och snor kallt. Så inte vet jag.


Dags att krypa till kojan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0