En bild av 11 juni?



Är detta verkligen en bild av dagen, onsdag 11 juni 2008?
Svar:
Ja.

Efter många dagar i rad med strålande sol och varmt väder,
så har det så blivit ett rejält väderomslag. Riktigt kallt just nu.
Blåsigt och regnigt emellanåt.
När vi kom hem från jobbet möttes vi av en liten "snöhög" efter en rejäl hagelskur!
Ofattbart. 12 juni var det som sagt.

En ledig dag från träning. Ska precis påbörja match nr 2 framför tv.n.
Njuta var order.
Img är det långdag med jobb och träning.
Fredag är dagen D. Det är inte bra fredag den 13:onde, utan efter dagen då säsongens viktigaste match inträffar...

Idag kom en doppresent! Så nu väntar jag bara på den "viktigaste", eller den största. Borde komma img.
Så nu har jag även lite grejs till pysen. =) En present från bästa moster Emma. =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fint du fått till sidan?



Kram Mamma

2008-06-11 @ 21:38:38
Postat av: Carro

Nej, det är inte jultomten som är sugen :P

2008-06-13 @ 10:02:51
URL: http://carolineerkers.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! leta upp /* Post's body text */

.entrybody { i stilmallen. sen ändrar du bara typsnitt i font-family och färg i color. Ska inte spela ngn roll vilken stilmall man har tror jag. Jag håller på att bli tokig på den jäkla headern, blir inte som jag vill ha den! lycka till, kram

2008-06-15 @ 12:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0