En blandad kompott.

Idag är det tisdag. Blev inge skriva av igår, för jag var dumm nog
att lägga min blogg på kö för flyttning till annan domän eller något sådant.
Förstår mig inte helt på det där, men det blir säkert bra ändå.

Gårdagen såg ut ungefär som idag. Jobb och träning.

Idag när jag kommit hem och satt och åt lite, så ringde min mobil.
Det var Hammarbys stjärna som ringde! Eftersom hon ringde på mobilen,
så ringde jag upp henne, så det blev lite billigare för oss. =)
Pratade bort en 25 minuter tror jag....
Saknar järngänget, men saknar inte Ornäs.
De har inte ens grattat henne till att hon blev uttagen till landslaget.
Helt sjukt. Det är ju ändå de som utvecklat henne de senaste åren,
kunde de då inte bara skicka ett liiiitet sms med ett grattis? Är det för mycket begärt?

Idag kom skatteåterbäringen. =)

Slog på tv:n nyss och insåg att det var friidrott. Det visste jag ju egentligen, men hade totalt glömt bort det.

Vädret är fortfarande helt underbart. Låt oss få ha det så här.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Fick dopinbjudan idag. Gällde hela familjen. Dopet flyttat till sön 15/6 kl 11. Vill veta hur många som kommer, bjuder på lunch.



Mamma

2008-06-03 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0