En dag i stillhet.

Hade klockan på ringning, så jag skulle kunna vara i Nås vid halv 11 ungefär.
M drog på svensexa redan runt 8 någongång...
Jag och mamma började dagen med att cykla till PreCent och tittade lite och tog en fika.
När vi kom tillbaka så var Icka, Ante och Oscar där också. Grabbarna tvättade samtliga bilar
som stod på gården, så jag lyckades slippa den sysslan också... (hade faktiskt tänkt göra det själv...)
Mamma bjöd oss alla på ugnspannkaka och lite diverse rester. Smaskens!
Busade lite med Oscar. Han är så sööööt.

Såg lite på Djurgården-Umeå på tv:n, sen lyckades jag få mamma med mig till Järna på fotboll också.
Var riktigt varmt. Var skönt med lite skugga faktiskt på läktaren.

Fram emot kvällen kom brorsan på att han skulle bjuda oss på pizza. =)
Hjälpte pappa att lägga in en annons på blocket om en hyvel av nå slag.
2 timmar senare ringde han och sa den var såld. Till en man i Dorotea!

Har duscat och tvättat en maskin sen jag kommit hem.
Sitter i soffan och tar det lugnt och ser på lite EM-fotboll nu.
Äntligen är vi igång! Inte för att jag tror på Sverige så värst mycket, men kul att se på fotboll varje kväll!

Img är det matchdags igen. Kommer bli varmt. Usch och fy. men jag måste nog snart ha fått i mig 2 liter vatten idag iaf...
det är grymt bra gjort för att vara mig.... men det gick så fruktansvärt tungt förra helgen på matchen, så jag hoppas det kan bli lite lättare img... Sen har jag dessutom känt av lite andningsbesvär under veckans träningar, antagligen pga värmen och så.... men det är bara att tuta och köra. De flesta lagen spelade idag. Vid vinst, och det ska det fan i mig bli rent ut sagt, så tar vi oss över strecket! Det vore inte dumt... antagligen får vi det tung i de 2 sista daladerbyna, men vore kul att få njuta lite iaf... så 3 poäng är ett måste. Vi måste se till och ta 3 poäng av de andra bottenlagen, annars tar vi oss aldrig ut träsket själva.

Jag njuter av att vara ledig. Ser fram emot min semester. Dock rätt många veckor kvar, men ändå.
Jag trivs när det är sol och varmt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0