Jag hänger på..

Ditt namn? Emma
Födelseår? 1984
Hur lång är du? 168 cm
Spelar du något instrument? Det skulle jag inte vilja påstå.
Dina första tankar när du vaknar? Snälla låt det bli helg snart.
Är du hungrig? Snarare tvärtom.
Vart befinner du dig just nu? Hemma i soffan.
Biter du på naglarna? faktiskt inte... jag slutade för rätt många år sedan, nu sker det bara i absoluta nödfall om någon skulle gå av så jag måste jämna till.
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? svarta.
Vad är du bra på? Lite av varje.
Har du några husdjur? Nix. Bara grannens katt som kommer på besök då och då.
Är du singel? Nej.
Vad heter din farmor och farfar? Farmor heter Barbro och farfar hette Gösta.
Vem är snyggast? hmm.
Vem vet mest om dig? jag själv. 
Vad vill du ha just nu? massvis med pengar.
Ditt mål i livet? att göra det bästa av varje dag.
Rädd för? Djur i olika former och storlekar.
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja.
Har du körkort? Japp!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jag får ont i magen när jag tänker på det.... Annelie.. så tack snälla för att ni valde Emma. haha
Pepsi eller Coca cola? Det kvittae.
McDonalds el. Burger King? Donken
Sjunger du? Njae... försöker att hålla min mun för att inte skrämma bort folk.
Vad har du för skostorlek? 38
Vill du gifta dig? Det tror jag alla vill. 
Är du en hälsogeek? nja, det vill jag inte påstå.
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja!
Din hårfärg och frisyr? mörkt under och sen skulle det vara ljust ovanpå, dessvärre kallar jag det gult.... frisyr? Långt och platt fall?
Skorna du hade på dig idag? På jobbet ett par finare, på kvällskvisten puma.
Grönan eller Liseberg? Jag åker inget så det kvittar....
Vad sover du i? Sängen
Kläder du hade på dig idag? Svarta finbyxor, rosa/röd rutig skjorta.
Favoritfärg på kläder? mycket mörkt.. och lite rosa.
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? trivs bra i mina myspys.
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Det varierar ju... jag köper kläder väldigt sällan, men när det väl sker, så kan det kosta.... några hundra?
Har du rosa kamouflage-kläder? Nej, vem vill ha det?
Tatueringar du har?  Inte en enda.
Piercingar du har? Ett i vardera öra, men har sällan örhängen i.
Har du glasögon? Yes.
Hur ser din plånbok ut? mörkbrun med mycket kort och sällan cash.
Din perfekta Pizza? jag äter typ aldrig nå annat än skinka, ananas och räkor.
Randigt, rutigt eller blommigt? Absolut inte blommigt.
Favoritårstid? Sommaren. 
Favoritmat och dryck? Kyckling och hallonsoda.
Favoritdjur? Katt.
Favoritparfym? Ingen speciell än, letar fortfarande efter den perfekta.
Vad köpte du senast? Gurka, honung, bröd, soppor, saft och lite till.
Hur mycket pengar har du? Så jag klarar mig.
Hur svarar du i telefonen hemma? "hej" "hallå" "hej, det är Emma"
Hur svarar du i mobilen? se ovan
Vem ringde du senast? pappa
Sov du ensam inatt? Nej.
Vem sov du senast över hos? förutom alla hotellnätter, så kan det ha varit hos Lissel i Sthlm? 
Vad gjorde du kl 08 imorse? Kom lagomt till jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan? satt på samma fläck som nu
Det sista du sa högt? "var de?"
Det senaste någon sa till dig? M sa: "de var tydligen ett par när de spela in filmen"
Vad har du druckit idag? Mjölk till lunchen och vatten till middagen.
Vad var det senaste du åt? En riesen hos svärmor.
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit.
Vad är det för väder hos dig nu? Vindstilla och lite halv molnigt kanske.
Godaste glassmaken? pecannöt.
Sover du tungt? Det skulle jag säga-
Drömmer du mardrömmar? Ja, men inte ofta.
Favoritklädsel? myspys
Vad ser du om du tittar till höger? en bokhylla med grejer..
Vad ska du göra härnäst? Fixa något att dricka.
Humör just nu? Prima.
Favoritgodis? Surt!
Sommarplaner? Att koppla av, ha det bra och njuta.
Hur många kuddar sover du med? minst 3
Morgon eller nattmänniska? Natt!
Har du dåligt morgonhumör? Nix, jag är alltid snäll.
Är du kittlig? Ja.
Snarkar du? Ibland kanske.
Stjärntecken? Oxe
Stökigt el välstädat? Måste nog säga stökigt, men jag har blivit betydligt bättre mot tidigare....
Vad längtar du mest efter just nu? En skön sömn.
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Herman tror jag.
Vad väntar dig om 10 år? Det får framtiden visa mig.
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? doftljus.
Saknar du någon nu? skulle vara kudden då.
Snus eller cigaretter? Nej, tack.
Vill du ha barn? Ja, det är klart!!
Längtar du till din nästa födelsedag? Nja, det är långt dit. Och det känns inte som förr längre. Önskar mig aldrig något heller.
Är du snäll? Ja!
Är du blyg? Jooo, liiiite så, till en början.
Tycker du att du har fin dialekt? Ja.
Favoritfärg? Rosa
Har du spytt i någons knä? Nej.
Syskon och deras ålder? Veronica, ännu 25, Andreas 20.
Klädaffär? Stadium?
Senaste skola? Högskolan Dalarna!
Klass? Ensamvarg som tog sin egen väg.
Tycker folk du är snygg? inte vet jag.. jag bryr mig inte.
Är du modig? Nej.
Har du använt någon hårprodukt idag? Ja, men vad vet jag inte. Någon hade snott med sig min vanliga..
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? sova skönt och länge i natt, ta en löptur när jag vaknat och sen ladda för att orka vara vaken till halv 4-4 på lördagnatt...
Är du sugen på något nu? Skulle sitta bra med lite kallt vatten.
Har du kvar dina barndomsskivor? Någonstans så, men det var väl mest band på den tiden... 
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Om det är nog varmt så.
En film? Är det lätt att somna till.
Vem får en kram? Den som förtjänar en.
Brukar du läsa horoskop? det händer.
Kan du baka bullar? Nemas problemas, bara mamma fixar degen. =)
Bläck eller blyerts? Bläck.
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Katt igen.
Sängstorlek? Stor så det räcker och blir över.
Müsli eller corn flakes? cornflakes.
Hur ser du ut idag? Ungefär som alla andra dar.
Vad såg du senast på tv? Reklam
Tycker du om din pappa? Han är bäst.
Vem i din släkt pratade du senast med? Papsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0