Taco hela veckan....

Nyss hemkommen för dagen, eller kanske inte nyss.. 1½ timme sen, men känts som nyss.

Jobbat hela dan, sen direkt ut på ett kundbesök, sen vidare till Moskogen på tacobuffé,
det var skojsigt. Har blivit lite mycket taco denna vecka kanske, men det är ju så gott.
Taco till middag i måndags, tacopaj i dosan på tisdagen, tacobuffé idag, och sen tänkte
svärmor bjuda på taco img kväll... men tror det blir något annat istället när M berätta jag var på
buffé nu ikväll.. så vi får se. Plus att mamma bjöd på köttfärsås igår..... OCH törs jag säga vad dagens
dosa bestod av samt vad morgondagens består av?? Precis.  Överskott från köttfärsåsen från mamma.
Och min mamma som säger jag måste ha en mer varierad kost.

Tänkte ge er en bild på mina kollegor från kvällen... man kan undra vad det är som är så fruktansvärt roligt...




Yes, fick min datakabel idag till telefonen. Nu kan jag äntligen få in lite nya ringsignaler och musik, till min 2 år gamla telefon. Grattis Emma. Men kanske ingen idé att börja lägga in nå program på denna dator när vi ändå får en ny snart.... hmm... M har antagligen fixat köpare på denna dator också. Hans mamma och pappa. Perfekt. Så kan han ha den till bokföring och diverse till skogen. Super.

Läggdags.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0