Underbara fredag!

Vilken dag. Total lycka! Vilket väder. Så otroligt skönt. Dessutom en ledig dag!

Tog sovmorgon, ljuvligt. Sen gick M ut och klippte gräset (gick bra med allergin!) och jag satt
mig i en stol och läste lite. Njöt av solen. Räffsade ihop lite gräs. Var ju tänkt M skulle på kryckdragning,
men en kvart innan banga han och följde med mig till Dammsjön istället. =) Han tyckte han skulle få nog
av morgondagens svensexa och dess tillhörigheter. Det gjorde han nog rätt i. Så vi har tillbringat några timmar
vid Dammsjön. Ljuvligt det med. Att sitta på bryggan och bara vara. Det är livet. Tyvärr glömde jag boken hemma....
MEN jag har tagit årets första dopp! Inte illa för att vara mig!

Nu väntar friidrott på tv och så en pizza.

Img ska jag spendera dagen med familjen Enström.
Kanske även hinner busa lite med pysen innan han ska på fest...

Dags att beställa doppresent bl a.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0