Fem fyra.

Matchen slutade 5-4 till oss,
efter lite blandat spel,
men vi spelade 7 mot 7,
så det var som en inomhus match.
Sen hade de "tur" och gjorde 2 mål från halva
plan typ... rätt irriterande.
Sen domaren, vilket skämt!
Vi fick en spelare skadad, då fick inte ens en av
våra ledare gå in och lägga tryck direkt..
bara en vanlig träningsmatch liksom.
Var lite tråkigt att hamna på kanten igen, för jag kommer
liksom bort där tycker jag. Men jag gjorde iaf 2 mål,
och avgjorde så vi vann med 5-4.

Var bara att slänga i en maskin med smutstvätt när
jag kom hem med lite match och träningsgrejer,
naturligtvis så glömde jag lägga i benskydden som jag tänkt,
så nu får jag leasa mamma på det uppdraget.
Känner att det kan vara fräscht att ha rena nytvättade benskydd i
resväskan bland allt annat rent. Ska nog ta och packa ner så
liiite kläder som jag bara kan, man hinner nog ändå inte använda så
mycket... vi ska ju träna två pass om dagen iaf.. och bara 1 ledig eftermiddag
som det ser ut.. lär ju mest bara bli vila och återhämtning mellan passen.

Top Model nu, sen sporten och läggdags.
Img är det kortdag. Jippi!
Slutar redan runt 13.45-14. Lovely.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0