Fullt ös medvetslös.

Det strulade på jobbet idag,
så vi tog oss inte därifrån förrän 16.50,
och det utan fika dessutom!
Sen hade jag träning vid halv 6 Smedjebacken..
det gick ju sådär, men jag varnade Jenka att jag skulle
bli sen, för det var tänkt först att jag skulle hämta upp henne.
Kom fram och var ombytt till 18 iaf, lagom till det dryga. Så det
var bara att gasa och se glad ut.

Har sen jag kommit hem, bara ätit en pizza och sett på lite Let´s Dance.
Pratat med farmor en sväng också.

Ska fortsätta se på tv ett tag få se hur länge jag orkar.
Måste köpa en laddare till ipoden, så jag inte behöver koppla in
den i datorn varje gång.. ska ta 3 timmar att ladda den full...
men halv 1 är väl inte jag vaken???
Sen har jag inte ens börjat packa inför helgen än,
orkar? Näeee. Men ska inte dra så mycket med mig. 
Räcker väl med jeans och tröja som jag åker i,
sen en kjol och lite finare till kvällen.
Sover man inte bara sen och väntar på att få komma i land??
Hinner man lorta? Jag gör säkert. Haha

Trevlig helg allesammans.
Hörs kanske på söndag när jag kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0