Godmorgon fredag.

Äntligen, så har jag sovit ut.
Vaknade först vid 10, underbart!

Gårdagen slutade med Thaimat hemma hos
syster med familj. Tet var också där.
Såg på hockeyn på tv också, vilket blev rejält spännande,
men resultatet blev sååå bra.
Oscar var snäll under kvällen han med.
Kanske för att både faster och moster var där. =)
Fick lite massage av Anton också i ryggen...
har en låsning eller något, ont gör det iaf så jag inte
vet vart jag ska ta vägen. Idag känns det liiite bättre iaf
tror jag, men undrar fortfarande vad jag har gjort.

Dessutom har jag vaknat med lite halsont och hosta.
Taskig tajming skulle man kunna säga.

Mamsen bjuder på mat idag! Så det blir att dra ditåt framemot
lunchtid. Tror Oscar också kommer vara där!
Sen lär jag få ihop alla grejer så jag kan packa väskan nu också..
kanske måste börja med att stryka lite, så kläderna tar så lite plats
som möjligt.

Jag kan fortfarande inte riktigt förstå.
Img åker jag till Italien.
Helt ofattbart.

Hmmm.... man blir aldrig för gammal för påskägg.
Bröderna F får varje år ett varsitt påskägg av mamsen...
det intressanta i det hela, att den som är mest spänd och
förväntansfull för det, eller hur man ska säga, är storebror Forslund,
34 år fyllda.... =) Men sen är han som ett barn på julafton också,
de måste gömma paketen för att annars är han där och snokar och klämmer... =)

Som sagt, så har jag en hel del på idag med,
så jag hoppas denna fredag är lika lång som det sägs den ska vara.


Kommentarer
Postat av: Carro

Kan inte förstå varför alla avskyr FBK :P

2008-03-21 @ 11:26:21
Postat av: tette

Oscar trivs med faster å moster =)

2008-04-11 @ 12:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0